قديم 30/11/2006   #19
صبيّة و ست الصبايا dandon
عضو
-- قبضاي --

الصورة الرمزية لـ dandon
dandon is offline

نورنا ب:
Nov 2006
المطرح:
(*(انتقلت على المريخ)*)

اقتباس:
كاتب النص الأصلي : هلبا عرض المشاركة
البي البي البي البي انا بموووووووووووووووووووووت بعبد الحليم
بالفعل شاعر كل جيل وكل زمااااااااااااااااااااااا ااااان
بلا واوا بلا دانا بلا حكي فاضي

البي لما يقووول اسمر يا اسمراني مين اساك علي لو ترضى بهواني بردو انت الي لي
او لما يقوول تاني تاني تاني رجعين للحيرة تاني والنار والعذاب من تاني من تاني
و بحياتك يا ولدي امرأة عيناها سبحان المعبود ........

ازا اي حدا بدو اي اغنية انا جاهزة عندي كل اغانيه
مشكوووووووووووووووووووووو ووووورة ع الموضوووع و
جو اون
الله يسلمك حبيبة قلبي..ولو نحنا بالخدمة...عبد الحليم ماااافي متلو بكل الأغاني..و شكرا على المشاركة..و هي كرمالك غنية أسمر يا أسمراني...

أسمر يا سمراني...مين قساك عليا..لو ترضى بهواني..برضو أنت اللي ليا...أسمر يا سمراني..مين قساك عليا..
لو ترضى بهواني..برضو أنت اللي ليا...بتزيد عاذبي ليه..ويهون شبابي ليه..بتزيد عذابي ليه
...و يهون شبابي ليه..و مطول غيابك ليه...قولي ليه...ناسي ليه...ليه يا أسمر..
أسمر قلبي في نار...نار...نار عذابي..ونار ظنوني...يا أسمر فكري احتار...الشوق ضناني.
سهر عيوني...أسمر قلبي في نار...نار...نار عذابي..ونار ظنوني...يا أسمر فكري احتار..
الشوق ضناني...سهر عيوني....الجرح اللي فقلبي إزا أداويه..ادوايه..و الدمع الل في عيني إزاي أداري
..أداريه..لا أنا بشكي ولا بحكي.....بس قولي يا حبيبي
يا اسمر يا سمراني......مين قساك عليا..لو ترضى بهواني..برضو أنت اللي ليا...بتزيد عاذبي ليه.
.ويهون شبابي ليه....و مطول غيابك ليه...قولي ليه...ناسي ليه...ليه يا أسمر...
قالولي الناس هواك حيرة...و قلت احتار علشان خاطرك...تحيرني تسهرني...كفاية أخطر على فكرك
.و أنا راضي بحرماني..و حيرتي ويا أشجاني..دة الحب اللي أنا شفتو وياك..وياك...فرحني و نساني إزاي
...إزاي أنساك...لا أنا بشكي ولا بحكي..بس قولي إزاي يا حبيبي...
يا اسمر يا سمراني......مين قساك عليا..لو ترضى بهواني..برضو أنت اللي ليا...بتزيد عاذبي ليه
.ويهون شبابي ليه....و مطول غيابك ليه...قولي ليه...ناسي ليه...ليه يا أسمر...
أنا شاري هواك يا أسمر...بروحي..وفرحتي..وعمري... أيام حلوة..عشناها..راحت و انقضت بدري.
.يا ريت ترجع ليالينا...و أنا و انت نعيش بيها...و القلب اللي شغلتو سنين بهواك..بهواك...لوعتو و ضيعتو..فداك..فداك...لا أنا بشكي و لا بحكي..بس قولي إزاي يا حبيبي...
يا اسمر يا سمراني......مين قساك عليا..لو ترضى بهواني..برضو أنت اللي ليا...بتزيد عاذبي ليه
..ويهون شبابي ليه....و مطول غيابك ليه...قولي ليه...ناسي ليه...ليه يا أسمر...
http://www.6rb.com/song4/egypt/abdel...a_asmarani.ram

Page generated in 0.04529 seconds with 11 queries