قديم 24/11/2006   #16
صبيّة و ست الصبايا dandon
عضو
-- قبضاي --

الصورة الرمزية لـ dandon
dandon is offline

نورنا ب:
Nov 2006
المطرح:
(*(انتقلت على المريخ)*)

Lightbulb

سواح
سواح ...وماشي في البلاد سواح..والخطوة بيني و بين حبيبي مرار...مشوار بعيد و أنا فيه غريب...والليل يقرب...و النهار رواح...*2*
سواح...وماشي في البلاد سواح..والخطوة بيني و بين حبيبي مرار...مشوار بعيد...بعيد....و أنا فيه غريب...والليل يقرب...و النهار رواح...و إن لاقاكوم حبيبي سليمولي عليه...إن لاقاكوم حبيبي سليمولي عليه..طمينوني الأسمراني عاملةايه الغربة فيه.
..طمينوني الأسمراني عاملة أيه الغرب فيه..طمنوني الأسمراني عاملة أيه الغربة فيه..
و إن لاقوكم حبيبي سلمولي عليه..إن لاقاكوم حبيبي سليمولي عليه..طمينوني الأسمارني عاملة ايه الغربة فيه..طمينوني الأسمراني عاملة أيه الغربة فيه....
سواح..و أنا ماشي ليالي سواح و لا داري بحالي سواح...الفرقة يا غالي سواح..أيه اللي جرالي سواح...و أنا ماشي ليالي..سواح..ولا داري بحالي..سواح...الفرقة يا غالي سواح..ايه اللي جرالي*4*
و سنيني...و سنين و أنا دايب شوق و حنين..عايز أعرف بس طريقو منين..و إن لاقوكم حبيبي سلمولي عليه..إن لاقاكوم حبيبي سليمولي عليه..طمينوني الأسمراني عاملة ايه الغربة فيه..
إن لاقوكم حبيبي سلمولي عليه..إن لاقاكوم حبيبي سليمولي عليه..طمينوني الأسمراني عاملة ايه الغربة فيه..طمينوني الأسمراني عاملة أيه الغربة فيه....*2*
يا عيوني..آه يا عيوني..أيه جرالك فين أنت و بتعمل أيه..يا ظنوني...آه يا ظنوني ما تسيبوني مش ناقص أنا حيرة عليه *2*
...يا عيوني..آه يا عيوني أيه جرالك...فين أنت و بتعمل ايه...يا ظنوني...آه يا ظنوني ما تسيبوني مش ناقص أنا حيرة عليه..لا أنا عارف أرتاح...و أنا تايه سواح...لا أنا عارف أرتاح..و أنا تايه سواح....لا أنا عارف أرتاح و أنا تايه سواح....
و سنيني...و سنين و أنا دايب شوق و حنين..عايز أعرف بس طريقو منين..*2*
و إن لاقوكم حبيبي سلمولي عليه..إن لاقاكوم حبيبي سليمولي عليه..طمينوني الأسمراني عاملة ايه الغربة فيه..*3*
يا قمر يا ناسيني..رسيني على اللي غايب..نورلي..وريني..سكة الحبايب...آه يا قمر..يا ناسيني...رسيني على اللي غايب نورلي...وريني...سكة الحبايب....*5*
وصيتك وصية...يا شاهد عليا...و صيتك وصية..يا شاهد عليا...تحكيلو على اللي بيا..و اللي قسيتو في لياليا...أحكيلو عللي بيا و اللي قسيتو في لياليا
و سنيني...و سنين و أنا دايب شوق و حنين..عايز أعرف بس طريقو منين..و إن لاقوكم حبيبي سلمولي عليه..إن لاقاكوم حبيبي سليمولي عليه..طمينوني الأسمراني عاملة ايه الغربة فيه..*4*
http://songs.6arab.com/3abdel7aleem..sawwa71.ram

Page generated in 0.04134 seconds with 11 queries