-
PDA

عرض كامل الموضوع : ندااااااااااااااااااء الحقيقه

millio
21/03/2008, 13:10
كما وعدت الأخ ousama_sh فى مشاركتى السابقه (فى عالم الفلسفه (////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////))

ها انا اليوم اشارككم بكتاب لمارتن هيدجر الكتاب بعنوان نداء الحقيقه

اعتذر جدا عن تقسيم الكتاب الى ثلاث اجزاء فالكتاب مساحته كبيره وبرنامج التحويل للأمتداد PDF رفض

تحويل الكتاب بالكامل اعتذر مره اخرى الأن ساضع رابط الجزء الأول من الكتاب وسأتابع بالجزئين الثانى

والثالث ربنا يسهل بالوقت (فحقا وقتى ضيق جدا).... واتمنى من الأخوه الأعضاء يكتبولنا موضوع عن

هيدجر وبالأخص الأخ OUSAMA_SH صاحب فكرة هيدجر عشان الفايده تكتمل

تمنياتى لكم بقراءه ممتعه

تحياتى للجميع

كتاب
نداء الحقيقه-الجزء الأول (////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////)

تأليف مارتن هيدجر

ousama_sh
21/03/2008, 15:09
أشكرك جداً على تأمين طلبي.. حقيقة لساني يعجز عن إيفاءك الشكر الكافي... فقد سهلت علي الطريق جداً ذلك أني كنت أبحث عن كتب له بعدما قرأت الكثير عن تأثيره الكبير على توجهات الكثيرين في هذه الحياة.. رغم أني لم أقرأ حتى هذه اللحظة له لعدة أسباب.. أعدك بمجرّد أن أنتهي من قراءة الكتاب أن أضع خلاصة تأثيره علي...
تحياتي لك.. وشكراً مرة أخرى

millio
21/03/2008, 15:40
أشكرك جداً على تأمين طلبي.

انت بس تأمر (عالراس والعين)
انا اموت
فى فريد طبعا

. حقيقة لساني يعجز عن إيفاءك الشكر الكافي

لاشكر بين الأخوه حبيبى

أعدك بمجرّد أن أنتهي من قراءة الكتاب أن أضع خلاصة تأثيره علي...

بس لو تقدر تعملنا موضوع عن الكاتب اكون شاكر انا مهتم بيه كتير بس ما عنديش وقت ابحث عن ماهية هذا الأنسان؟!!

تحياتي لك.. وشكراً

millio
23/03/2008, 13:41
بعد الجزء الاول من الكتاب

وبعد الردود الكثيره اللى مش لاحق ارد عليها :pos::?:pos::?:pos:

اعذرونى على التاخير فى وضع رابط الجزء الثانى بس التأخير مش منعندى الحق على الفورشيرد لى

يومان بحاول رفع الجزء الثانى وبفشل:sick::sick::sick: واخيرا تمكنت من رفعه :o:oوعقبال الجزء الثالث

اتمنى يكون الكتاب مفيد للجميع

نداء الحقيقه(مارتن هيدجر)-الجزء الثانى (////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////)

تحياتى للجميع:D

يتبع بالجزء الثالث والأخير من الكتاب قريبا

millio
25/03/2008, 17:33
حبيت انوه مره اخرى عن اضافة الجزء الثانى من الكتاب يبدو ان الناس مش واخده بالها بتحمل الجزء الاول بس

نداء الحقيقه(مارتن هيدجر)-الجزء الثانى (////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////)

تحياتى للجميع:D

يتبع بالجزء الثالث والأخير من الكتاب قريبا

millio
30/03/2008, 17:13
الف شكر على الردود المشجعه ولا شكر على واجب المهم كل الناس اللى حملت الكتاب تكون استفادت

وان شاء الله الجزء الثالث سيضاف فى اقرب فرصه بس ربنا يهدى الفورشيرد علينا ويحمل

تحياتى

millio
31/03/2008, 13:03
اخيرا الجزء الثالث اترفع عالفورشيرد بعد ربنا ما هداه

دا اخر جزء من الكتاب ذى ما وعدت واتمنى يكون الجميع استفاد

كتاب
نداء الحقيقه-الجزء الثالث (////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////)

مارتن هيدجر

انتظرو الموضوع القادم

تحياتى للجميع

:bye::b7bak::mimo::b7bak::bye:

ousama_sh
01/04/2008, 22:32
مشكور جداً ولن أنسى معروفك هذا...
أتمنى أن يحل مديري عن سماي لحتى اتفرغ للكتاب على رواق... حاكم خناقاتي كترانة معه هالأيام.. والله عم يقرفني كل شي

millio
01/04/2008, 22:51
أتمنى أن يحل مديري عن سماي لحتى اتفرغ للكتاب على رواق... حاكم خناقاتي كترانة معه هالأيام

نصيحه استخدمها مع مديرك

الجواب اللين يصرف الغضب

الله يعينك واهو كلنا فيها:deal:

مشكور جداً ولن أنسى معروفك هذا...

اعمل انت بقى فيا معروف :yahoo:و دور معايا عن اى كتب فى التاريخ الروسى القديم ما قبل الجمهوريه
انا كنت كتبت فالمكتبه طلب:shock: لكنه قوبل بالطناش;)
تحياتى للناس اللى بتقرا وبس
:mimo:

millio
14/04/2008, 18:17
نداء الحقيقه-الجزء الأول (////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////)

نداء الحقيقه-الجزء الثالث (////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////)

:D:hart::D