-
PDA

عرض كامل الموضوع : سؤال

مريم_مارية
24/07/2005, 13:17
اخواتى فى الله انا جديدة بالموقع هنا.بس لو افترضنا ان اعرف ناس ممكن تفيدكم او صفحات وكده يعنى ممكن ارسلها لكم ولا ايه الموضوع :confo: :gem:

Atramez_Zeton
25/07/2005, 00:24
طبعا و نحنا منرحب بكل المواضيع المفيدة وهلا و سهلا فيكي معنا بالاخوية

Syria Man
26/07/2005, 12:21
طبعا و نحنا منرحب بكل المواضيع المفيدة وهلا و سهلا فيكي معنا بالاخوية

:D :D :D

aboalzeik
26/07/2005, 12:39
هلا اخت مريم نورت

و متل ما قال اخي اطرميز أكيد ممكن و نحن كلنا عم نشارك بعضنا بالمواضيع حتى نستفيد و نتسلى

تحياتي

بس ماقلتيلي ليش من الاول دالخة على الهكرجية من اولها على الشغل
البنت نشيطة :wink:

مريم_مارية
27/07/2005, 08:41
اخواتى فى الله
متشكرة كتيييييييير على ردودكم لى وبالنسبة انا ليه دخلت على الهكرز على طول ده لانى بصراحة متبهدلة منهم :( وجهازى على طول متهكر وملئ بالفيروسات يعنى جهاز بتاع كله وانا نفسى بقى اتعلم كل ما يخصه واكون هكرز على حق
ممكن لو مفيهاش ازعاج عليكم تعلمونى اصول اللعبة زى ما بنقول عندنا فى مصر :wink: 8)
وجزاكم الله كل الخير

مريم_مارية
27/07/2005, 08:45
معلش بس نسيت اقول فى الاول ان فى على موقع الاستاذ عمرو خالد قسم للهكرز وعليه حاجات حلوة جدا ممكن تفيدكم
////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////

وجزاكم الله كل الخير :)

Atramez_Zeton
27/07/2005, 09:07
اخواتى فى الله
متشكرة كتيييييييير على ردودكم لى وبالنسبة انا ليه دخلت على الهكرز على طول ده لانى بصراحة متبهدلة منهم :( وجهازى على طول متهكر وملئ بالفيروسات يعنى جهاز بتاع كله وانا نفسى بقى اتعلم كل ما يخصه واكون هكرز على حق
ممكن لو مفيهاش ازعاج عليكم تعلمونى اصول اللعبة زى ما بنقول عندنا فى مصر :wink: 8)
وجزاكم الله كل الخير

في عندك موضوع اسمو كل شي عن الهاكرز كتير بيساعدك منشان تفهمي كيف بيصير
////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////

MIRACLE
30/11/2005, 21:12
مشـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــكور حبيب ألبــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـي
و شكرا عالمساعــــــــــــــــــ ده

أخوكم MIRACLE

semsemsecrets
01/08/2006, 02:13
علي فكره يا مريم انا نفسي اتعلم الهكرز زيك بس انا بقرا اللي اخواننا بيكتبوه وبخبط انا يعني ممكن تقولي مكافح بس انا نفسي اتعلم الهكرز علشان اعرف اكتر عن الموضوع خصوصا اني هندسه وربنا يسهل ويجعله عامر وانا هشوف موقع عمرو خالد دلوقتي سلالالالالام :D :D :D :D :D

جوكي
18/08/2006, 18:00
:lol: :lol:اكيد ليش لا الف هلا بيكم.:lol: :lol: