-
PDA

عرض كامل الموضوع : خاطرة جميله بالعامية ( عذاب الحب )

Mido Mix
12/02/2008, 03:16
////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// (عذاب الحب)////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////

بنادي باعلى صوت وفي صدري شايل هموم

انا نايم ولاصاحي ولادي شوية ظنون

اعدئنا لي بيفرقونا انا عقلي صابه الجنون

حبيتك ونتي ايوة ومن ساعتها تزيد الخصوم

ملناش غير بعض ومن يومها الدنيا ليها شكل ولون

قلتيلي انت الناس ومن غيرك فقلبي يكون

وانتي ساكنه جوه روحي يا صاحبت القلب الحنون

كلأمك كله صمت وايه احلى من لغة العيون

تامنيني على نفسك وتقولى مين غيرك يصون

وانا ديما ليك يا عمري وعهد عليا ما اخون

وهيجي يوم واتقدملك ودي لأعدائنا خنجر مسموم

ملحوظة: جميع الخواطر الي بكتبها من تاليفي

////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////

Mido Mix
17/04/2008, 03:10
في ايه يا جماعة الخاطرة مش عاجباكو ولا اية

west_life_mario
17/04/2008, 03:28
جميلة الخاطرة ..حلوة بالعامية المصري:p

Mido Mix
01/05/2008, 16:54
الف الف الف شكر

عطر سوريا
01/05/2008, 17:39
حلووووووووووووة كتير وانشااء الله بيتطور مستواك وبيصير ارقى واحسن وافضل