-
PDA

عرض كامل الموضوع : الا الحب

jina_star88
23/10/2006, 19:01
أسمح لي بأن أغادرك دون رجعة
وأن أهديك كلماتي الأخيرة هذه
فلم يعد لي
في قلبك وحياتك مكان
وتذكر بأنني أحببتك حقا
أحبتك بقدر آلام المرض
التي كانت تجتاحني
أحببتك بقدر دموع الألم
التي كانت تسكبها عيناي
أحببتك ولم أستطع منع نفسي من لقياك
حتى وإن كان في الخيال
أحببتك من الألف إلى الياء
ومن الصفر إلى مابعد المليون
ولكنني صدمت بك
ومازلت كذلك
إذ أن صدماتي فيك لم تتوقف بعد
فشلت معك
وفشلي كان مثواي الأخير
فوداعــــــــاً
فوداعـــــــــــاً
يامن أحـــــــببت دومــــاً

كان فى قلبى كلمة وحدة ولقلبك شلتها
قلتلك كلمة بحبك يارتنى مقولتها
كان موناية فى يوم اكونلك وتبقى قسمتى
وانهردة جى اقولك انا بسحب كلمتى
كنتى نور عينى وحياتى وفرحت دنيتى
كنتى اقرب منى لية وعيونك جنتى
كنتى نور العمر كلة وطريقى فى سكتى
حالف بعيونى الحزينه والغربة والجراح
لبتدى تانى حياتى واتعلم من اللى راح
مستحيل هتكونى فرحى مستحيل هتكونى جرحى
مستحيل هتكونى سكة اخرتها غربتى
كان مناية فيوم اكونلك وتبقى قسمى
دارى بعنيكى الحقيقى والعشرة والخداع
مهم تتغرب اهاتى مش هندم على اللى راح
مش هقول كان قلبى ليكى مش هقول كان لية فيكى
مش هقول غير كنتى كلمة ونستها فى غنوتى
كان مناية فى يوم اكونلك وتبقى قسمتى
////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -/////////////// ////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////

MohdAnas
23/10/2006, 20:05
بسيطة أم الجوج قد نتعثر في بداية الطريق ولكن ما أجمل أن نكمل المشوار
:D
ويعيطك على العافية على هالخربشات:p

jina_star88
23/10/2006, 20:11
ايه الله يعافيك
بسيطة أم الجوج قد نتعثر في بداية الطريق ولكن ما أجمل أن نكمل المشوار
:D
ويعيطك على العافية على هالخربشات:p

عيون جريئه
23/10/2006, 20:19
عنجد جينا هدول كلمات رائعه جدا

انا كتير بحب الخواطر :D

jina_star88
23/10/2006, 20:27
لك شكرا

انا كتير مبسوطة لأنك عم تقرا مواضيعي

عنجد جينا هدول كلمات رائعه جدا

انا كتير بحب الخواطر :D

عيون جريئه
23/10/2006, 20:29
لك شكرا

انا كتير مبسوطة لأنك عم تقرا مواضيعي

على فكره مواضيعك حلوه كتير كتير مو متل بقية المواضيع الي ما منها عبره او هدف او غايه :D

adam_best
23/10/2006, 20:31
مشكورة جينا :D