-
PDA

عرض كامل الموضوع : برنامج من العقرب الاسود مع الشرح

Milad
13/02/2005, 16:22
اسم المبرمج العقرب الاسود

والبرنامج يقوم باختراق الاجهزة والشبكات ايضا يعنى اتنين فى واحد.

حمل البرنامج من هنا (////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////)

بعد تحميل البرنامج وفك الضغط دة اللى هيظهر
////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////

وبعدين لما تفتح ايقونة البرنامج هتلاقى دا ظهر فجأة كدة

الكل هيسأل ايه دة؟؟؟؟

انا اقول:
////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////

1-للاتصال بالضحية
2-قطع الاتصال بالضحية
3-اكتب هنا الايبى بتاع الضحية
4-رقم المنفذ ودة سيبه زى ماهو
5-عشان تعرف انت متصل بالضحية ولا لأ

بعد كدة
1-(انا مش عارفها يا ريت المشرف لو عارف يعدل فى المشاركة ويكتب هنا وظيفة رقم 1)
2-(انا مش عارفها يا ريت المشرف لو عارف يعدل فى المشاركة ويكتب هنا وظيفة رقم 2)
3-(انا مش عارفها يا ريت المشرف لو عارف يعدل فى المشاركة ويكتب هنا وظيفة رقم 3)
4-(انا مش عارفها يا ريت المشرف لو عارف يعدل فى المشاركة ويكتب هنا وظيفة رقم 4)
5-(انا مش عارفها يا ريت المشرف لو عارف يعدل فى المشاركة ويكتب هنا وظيفة رقم 5)
6-(انا مش عارفها يا ريت المشرف لو عارف يعدل فى المشاركة ويكتب هنا وظيفة رقم 6)
انا اسف الصراحة معرفهاش لا البرنامج جديد جدا وانا بشرحلكم اللى انا استخدمته انا شارح جميع النقط بالتفصيل مع الصور ماعدا هذه الوظيفة لكن ممكن سكوال يكون عارفها ويساعدنى.

المهم الخطوة التانية
1-ودى بتديك معلومات عن الجهاز اللى انت مخترقه واسم اليهودى اللى انت مخترقه وكدة يعنى
2-مكان ظهور المعلومات
3-اضغط هنا للحصول على المعلومات

وبعد كدة يالله نشوف
1-الملفات ودى خاصية تبادل الملفات بينك وبين الضحية ودة اللى احنا عايزينه
ملحوظة
لن يتم التعامل معك ومع الضحية مباشرة توء توء نوء لا يا حبيبى انت لازم تنزل الحاجة اللى انت عايز تبعتهاله على موقعك وبعدين تنزلها عنده فهمت يا حلو يعنى ممكن تنزل على موقعك سيرفر البرورات مثلا وبعدين تبقى تبعتهوله بس وتبقى بقى تخش عن طريق البرورات وتهيص براحتك.

2-اضغط هنا للحصول على درايفات الضحية
3-اسم الدرايف
4-هنا هتظهرلك الملفات والمجلدات بتاعت الضحية
5-هنا اسم الملف او المجلد

ملحوظة كلبوزة تانية:
طبعا واحد هيرزل عليا ويقولى ازاى يعنى هانزل ملفات من عندى عنده هاقول اهدى بس وانا اقولك بسيطة انت تيجى فى المكان رقم 4 فى حتة فاضية ودوس رايت كليك واختار الامر تنزيل ملفات من جهازك الى جهاز الضحية هتظهرلك بقى ايه مكان تكتب فيه رابط الملف او الباتش اللى انت عايز تنزله للضحية وخلصت المشكلة بس وبعدين ابقى افتحه ولا تزعل ولا تضايق.

هاه وبعدين يا عم المحترف انا بجد زهقت
طب حاضر ماتتعصبش اوى كدة بص معايا
1-الكى لوجر ودة عشان تعرف اللى بيكتبه الضحية وكتبه خلاص على الكى بورد
2-تفعيل الكى لوجر دوس عليها وسيبها هيفضل يجيبلك كل اللى كتبه الضحية
3-عشان توقف عمل الكى لوجر ويبطل يبعت اللى بيكتبه الضحية
4-حفظ الملف ودة عشان تحفظ اللى كتبه الضحية على الكى بورد عندك على الجهاز

هاه وبعدين

ولا قابلين

يعنى ايه يعنى يا محترف مش ناوى تكمل

مممممم بقولك ايه ماتروح وتيجى بسرعة ههههههههههههههههههه
خلاص خلاص هكمل
1-الملفات المساعدة (مش عارف الصراحة المشرف يبقى يقولكوا )
2-؟؟؟؟؟؟؟
3-؟؟؟؟؟؟؟

المهم وبعد كدة
1-قتل الخادم ودى لو زهقت من الضحية او صعب عليك خلاص حرام بقى شيل السيرفر واطلع من جهازه.
2-للتنفيذ

heWnikel
27/03/2005, 23:15
يا أخي حط اللينك مظبوط

MIRACLE
30/11/2005, 20:32
مشـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــكور حبيب ألبــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـي
و شكرا عالمساعــــــــــــــــــ ده

أخوكم MIRACLE

infoplus
27/10/2006, 17:31
يا أخي حط اللينك مظبوط

SCREAMOoOooo
29/10/2006, 11:31
أولا يسعد مساكون ولا صباااحكون يا اكابر اخي مبلاد البرنااااااااامج هاد مو شغلا ولا الرابط الي أنت حاطو شغال هي تاني شي بعدين غير بالحكي شوي من شان أنو ما يبين الموضوع منقول يعني الحكي المصري حولو لسوري يا حب
شايف انو كاتبين تحت اسمك حرك يعني لهلوب
يعني بتلقطا على الطاير ولا من كتر المشكور واليسلمو هاد :lol:

classic123
19/02/2008, 21:37
مشكور على البرنامج قمت الروعه

وانتظر كل ما هو جديد منكـ

تحياتى : هاى كلاس

eng_sam
13/03/2009, 14:24
انا جديد هون يا زعيم
ومهتم كتير بالموضوع بس مو خبير يعني
وموضوعك كتير حلو بس الروابط مو شغالة يا مان