-
PDA

عرض كامل الموضوع : هذا هو حال مصر

ميرفت رجب
12/04/2009, 14:56
////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////

ميرفت رجب
16/04/2009, 23:39
////////////// الروابط الي بيحطوها الأعضاء بيقدر فقط الأعضاء يشوفوها ، اذا مصرّ تشوف الرابط بك تسجل يعني تصير عضو بأخوية سوريا بالأول -///////////////

ميرفت رجب
16/04/2009, 23:42

ميرفت رجب
16/04/2009, 23:47

boozy
17/04/2009, 02:35
والله دوخونا بالخصخصة والمصمصة
والحصحصة
!!!!!!!!!!!

mhsen77
17/04/2009, 03:52
و ما خفي كان اعظم

الله يستر

leonardo_dicabreo
17/04/2009, 08:09

ياريت لو أجت على هيك بس ! ! ;)

أنا لما كنت بمصر , طلعلي حمار بالسندويشه ! ! :?

تحيه للشعب المصري ! ! :D

نؤنؤ 33
23/04/2009, 01:09
انا شايفة ان كل البلاد فيها من ده كتير
بس يمكن عشان احنا اكبر البلاد عدد فى السكان فمنظورين اكتر
لكن الحمد لله وربنا ينتقم من اللى بيكون السبب فى خراب البلاد

نؤنؤ 33
23/04/2009, 01:11

وكلته ههههههههههه كنت ياتكله عشان دافع فيه فلوس يا اما تركبه وترجع بيه بلدك
تحيتى لك ههههههههه

نؤنؤ 33
23/04/2009, 01:14
تسلمى ياقمر بس شايفاكى ياميرفت متحاملة اوى على مصر
انا مش بقول ان ده مش الحقيقة لكن ياريت تجيبى اى ايجابيات حلوة تفتح نفسنا شويه
تقبلى مرورى

ميرفت رجب
24/04/2009, 20:27

على فكرة الى بيحصل دا من المسئولين عديمى الضمير وهما مش بس موجودين فى مصر لا موجودين فى كل مكان بالعالم ودا مش معناه ان الشعب المصرى عديم الضمير لا طبعا مصر بردوا فيهاناس لسه عندهم شرف وامانة لكن الكاريكاتير دا عائد على عديمى الضمير بالحكومة المصرية وليس جميع فئات الشعب ولانقصد ابدا الاساءة للشعب المصرى ولكن الاشارة للمسئولين عديمى الضمير

ميرفت رجب
24/04/2009, 20:36
تقبلى مرورى

انا متشكرة على مشاركتك بس احب اقولك انى مش معنى انى بذكر سلبيات حكومتنا المصرية انى متحاملة بالعكس انا مصرية وبحب مصر جدا ودا كمان مش معناه انه مافيش ايجابيات لا مصر فيها حاجات حلوة كتير مصر هى الحضارة ولحد دلوقتى مازالت تنجب علماء ومخترعين وادباء وكمان دايماتتصدر المراكز الاولى فى البطولات الرياضية يعنى فى ايجابيات كتير وانا بحبها بس بقولك للمرة التانية انى مش معنى انى بنتقد سلبيات انى متحاملة

ميرفت رجب
24/04/2009, 20:37
تقبلى مرورى

انا متشكرة على مشاركتك بس احب اقولك انى مش معنى انى بذكر سلبيات حكومتنا المصرية انى متحاملة بالعكس انا مصرية وبحب مصر جدا ودا كمان مش معناه انه مافيش ايجابيات لا مصر فيها حاجات حلوة كتير مصر هى الحضارة ولحد دلوقتى مازالت تنجب علماء ومخترعين وادباء وكمان دايماتتصدر المراكز الاولى فى البطولات الرياضية يعنى فى ايجابيات كتير وانا بحبها بس بقولك للمرة التانية انى مش معنى انى بنتقد سلبيات انى متحاملة

jovia
24/04/2009, 21:23
والله دوخونا بالخصخصة والمصمصة
والحصحصة
!!!!!!!!!!!
شو هاد ما فهمت هاد سجع ولا عن جد اندوختي بكلللللللل اللي حكيتيه :o

jovia
24/04/2009, 21:24

حمااااار:o كزبلك كزبة تتصدق ليش اديش مساحة السندويشة طول × عرض:shock: بعدين انت الله يحميك كم سندويشة بتاكل ازا السندويشة عندك بهالحجم :sick:

suzaan
25/04/2009, 00:12
هههههههههه

جميلين أوي الصور شكرا يا ميرفت